پاسخ نفت تهران به پرسپولیس برای جذب نوروزی

منصور قنبرزاده درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران، اظهار کرد: در سه، چهار روز گذشته برای شرکت در مراسم عزاداری خارج از تهران بودم و سرمربی تیم هم حضور نداشت. چند پیشنهاد از سوی باشگاه‌های مختلف داریم که فعلا مشغول بررسی آنها هستیم.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس و چند باشگاه دیگر از ما رضا نوروزی را خواسته‌اند و ما هم در مقابل پیشنهاد‌هایی به آنها داشته‌ایم. البته اولویت ما حفظ نوروزی است، اما در صورت لزوم درباره تبادل بازیکن با پرسپولیس بحث می‌کنیم.

قنبرزاده در ادامه گفت: از پرسپولیس میلاد غریبی، خانزاده و غلامرضا رضایی را خواسته‌ایم که البته فکر می‌کنم فولاد هم متقاضی رضایی است. همچنین برای جایگزینی سوشا مکانی به یک دروازه‌بان احتیاج داریم که یکی از گزینه‌های مان رضا محمدی ، دروازه‌بان پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین درباره زمان قطعی شدن تکلیف رضا نوروزی و پرسپولیس، گفت: مذاکرات را در باشگاه ،‌ مدیرعامل انجام می‌دهد، ولی تصمیم گیری‌ نهایی برعهده کمیته‌ ارزیابی است. این کمیته‌ نقطه نظر کادر فنی را جویا می‌شود و بعد از نظر مالی شرایط را می‌سنجد و تصمیم نهایی را می‌گیرد. این فرایند باید طی شود و چند روز طول خواهد کشید.

وی درباره مذاکره مستقیم باشگاه پرسپولیس با رضا نوروزی هم، گفت: نوروزی بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند که وقتی با یک باشگاه قرارداد دارد، یعنی به آن متعهد است. هر چند صحبت کردن پرسپولیسی‌ها با نوروزی خیلی مهم نیست، چون او حرفه‌ای است و می‌داند که اگر قرار باشد توافقی صورت بگیرد نظر خودش مهم است. البته مصالح باشگاه هم اهمیت دارد.

قنبرزاده افزود: برای ما در وهله اول منافع باشگاه مهم است. تیم ما در سطحی است که با تیم‌های صدر جدول رقابت می‌کند و ما به دنبال تقویت تیم هستیم نه تضعیف آن. باید بازیکنانی را جذب کنیم که به درد تیم بخورند. ضمن این که باشگاه‌ها بازیکنان خوب‌شان را در نیم فصل از دست نمی‌دهند و حتی برخی از باشگاه‌ها برای بازیکن ذخیره‌شان که در کل نیم فصل دو یا سه بازی کرده رقم‌های نجومی طلب می‌کنند که از توان ما خارج است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان درباره آخرین وضعیت سوشا مکانی گفت: باشگاه فولاد رسما سوشا را از ما خواسته و ما مشغول بررسی شرایط هستیم. سعی می‌کنیم تا پایان هفته‌ مساله را تمام کنیم. البته ممکن است سوشا را با دروازه‌بان فولاد مبادله کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.