بابارضی: برای بازیکنان جوان خود متاسفم

در گفت و گوی بابارضی با مجله فوتبال و اقتصاد این مربی از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود و اظهار داشت من میتوانستم به جوانان بازی ندهم تا برای نتیجه بجنگم .

این مربی همچنین در مصاحبه کامل خود اینگونه تشریح کرد :

اول از همه به نفت تهران تبریک میگویم و ارزوی بهترین روزها را برای این تیم اماده دارم در مورد بازی باید بگویم من به جوانان خود بازی دادم تا به نوعی میدان دیده شوند ولی این دلیل محکمی نبود که انها از نام بازیکنان نفت بترسند این مطلب که نفت بازیکنان ملی پوش دارد درست ولی به هر حال فوتبال است بازیکنان باید از جایی شروع کنند ما با سیستم هجومی بازی را اغاز کردیم گل اول هم زدیم ولی این را فاطع میگویم بازیکنان من تجربه کم اوردند خطاهای بی دلیل و احساسی بازی کردن بازیکنانم منجر به باخت ما شد در مورد صحنه گل من از قبل بازی به بازکنانم گفته بودم مرتضی و شایان دو بازیکن ملی پوش هستند خیلی باید مراقب انها در مرکز میدان بود . دیدید در صحنه گل اشتباه از خود بازیکن من بود و باهوشی مرتضی و سرعت و مهارت پدرام باخت را به تیم ما تحمیل کرد من خیلی از این باخت ناراحتم ولی از یک موضوع خوشحاالم که بازیکنانم اخلاق را رعایت کردند و کمی هم میدان دیده شدند از عظیمی هم خیلی دلگیرم او بعنوان با تجربه ترین بازیکن و کاپیتان ما نباید اسیر حاشیه های نفت می شد به هر حال این بازی با تمامی اتفاقاتش به پایان رسید و ما باید به بازی مقابل پیروزی فکر کنیم و امیدوارم در ان بازی این اشتباهات تکرار نشود .


ایشان همچنین درباره گلزنی شاگرد سابقش و حرکت بعد از گل این بازیکن افزود : من که متوجه ان حرکت نشدم از بازیکنانم هم پرسیدم انگار یک حساب شخصی با یکی از دوستانش داشته که اینگونه به جلوی نیمکت امد و این حرکت را انجام داد به هر حال این فوتبال است و هیجانات خاص خودش را دارد بازیکنی که همه چیز را تا جایی که توانستم یاد او دادم امسال در این بازی حساس روبروی تیم ما گلزنی کرد و این حرکت را انجام داد مهمترین موضوع در مربیگری خود اخلاق را می دانم بازیکنی که بار فنی بالایی داشته باشد اما اخلاق  منش قهرمانی و بزرگ شدن را نداشته باشد نمیپسندم امیدوارم در تمامی مراحل زندگی اش موفق و سربلند باشد خیلی خوشحالم که بازیکن خودم باعث باخت ما شد تیم نفت و اقای کمپانی با این همه سرمایه و بازیکن بازهم زیر گوش شاگرد من نشستند و این اتفاقات رخ داد فوتبالی که در ان پول تیم ادم ها را عوض میکند جز یک مسئله ناراحت کننده هیچ شادی ای همراه خود ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.