این برد متعلق به باشگاه و اکادمی نفت تهران است

اقای کمپانی پس از برد تیمش مقابل راه اهن و اضافه شدن به جمع مدعیان با خبرنگار ایسنا اینگونه صحبت کرد :

من از روزهای قبل روی نقاط ضعف راه اهن کار کرده بودم و میدانستم پیروزی برای شاگردان من است در مورد حواشی این بازی اینگونه اغاز میکنم که هیچکس در هیچ جای دنیا چنین مربیانی نمی بیند که جواب سلام شاگردش را ندهد بی احترامی ها از ما بزرگ ترها اغار می شود بازیکن تیم من با صحبت من در هتل المپیک کمی ارام شد و برای احترام به کادر فنی تیم سابقش رفت اما رفتار نه جندان جالبی از انها مشاهده کردیم من هیچ کاری به این مسائل ندارم وظیفه خود را انجام داده و خوشحالم بازیکنان مودبی در خدمت تیمم هستند این بازی مرتضی فوق العاده ظاهر شد و نشان داد لیاقت تمامی مراحل بالا را دارد همچنین تمامی بازیکنانم نشان دادند چقدر بزرگانه رفتار میکنند و به این شکل نتیچه را تغییرمی دهند

ایشان درباره بازی ندادن بازیکنان پر استعداد خود گفت :

من برای نتیچه بازی میکنم و هر بازیکنی اماده تر باشد بازی میدهم به هر حال بازیکن جوان من حق دارد از بازی نکردن خود ناراحت باشد کسری اینده خوبی دارد اما باید بداند این لیگ شوخی بردار نیست و کوچکترین حرکت باعث باخت در یک بازی میشود من در بازی های اینده سیستم بازی خود را تغییر میدهم و مطمئن باشید خط حمله خطرناکی برای تیمها خواهیم داشت با خود کسری و پدرام هم صحبت کردم این دو دوست صمیمی هم هستند و به نوعی حساسیت موضوع رادرک کردند و هیچ مشکلی وجود ندارد ما تمرکز خود را باید روی بازی اینده خود در شیراز در مقابل برق بگذاریم و در این بازی که مهمان هستیم شرایط سختی را پیشبینی میکنم 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.